Avia Clubsparen

Vanaf nu kan iedereen die voor ons meedoet aan de Avia-Marees Clubspaaractie zien hoeveel punten we sparen!

Je kunt zelf in de gaten houden hoeveel punten jij persoonlijk voor ons spaart door een bonnetje na je tankbeurt op te vragen, maar je kunt ook regelmatig de teller op de website in de gaten houden.

Iedere 100 punten = € 2,- waard!
2x per jaar mag de vereniging een verzoek doen tot uitbetaling van het gespaarde puntensaldo. Dit bedrag is vrij te besteden!

Wil je ons ook helpen geld in te zamelen? Vraag dan nu een clubspaarpas aan via de contactpagina, wij zorgen dat hij bij je wordt bezorgd. Je kunt je pas bij elk Avia tankstation gebruiken. Bied hem als eerste pas aan bij een onbemande pomp en daarna de betaalpas, of laat hem scannen aan de kassa voordat je gaat betalen.

Jeugdsoos Kolhorn 2024

Yes, het is weer zo ver!

15 Maart, 19 April en 17 Mei kunnen de kinderen van Kolhorn terecht in dorpshuis de Horn voor een "chill"   avondje.

Deze avond even geen ouders, maar onder elkaar relaxen. Er is mogelijkheid tot een sjoeltoernooi, tafeltennis, tiktokken en elke avond zorgen wij voor een gezamenlijke activiteit waarin in je vrij bent om mee te doen.

Zit je in groep 7,8 of de 1ste of 2e van de middelbareschool? Dan ben je van harte welkom om eens langs te komen.

Heb je ideeen, tips of trics ? Schroom niet en stuur ons gerust een berichtje!

Lijkt het jou leuk om deel te nemen van ons bestuur of 1 van onze subgroepen laat het ons dan ook weten!

Samen staan we sterk.