Gastvrij Kolhorn

We zien u graag terug voor onze zomer editie.

Gastvrij Kolhorn draait om gastvrijheid en gezelligheid! Doel is om onder het genot van een hapje en drankje elkaar beter te leren kennen. Een soort eetestaffete voor en door Kolhorners op 3 verschillende adressen. Culinair hoogstaand koken mag, maar hoeft zeker niet ! Is koken niet helemaal jou ding, houd het dan vooral simpel. Denk bijvoorbeeld aan een pasta of een soepje, het gaat erom dat je mee doet !

Wat jou taak is deze avond? Dat is een verassing! Twee weken van te voren ontvang je van ons een bericht of je een voor- of een hoofdgerecht mag bereiden. Of misschien ben je deze editie wel gewoon lekker te gast. De groepsgrootte is maximaal 6 personen, maar met wie eet jij deze avond? Dat blijft tot op het laatste moment spannend!

Voor het bereiden van een voor- of hoofdgerecht ontvang je een tegemoetkoming in de kosten. Opgave kan per koppel, koppels blijven de hele avond samen. Je kan je natuurlijk ook alleen opgeven.

Wat is de bedoeling:

Zoals de titel misschien al een beetje verklapt, doen wij een beroep op uw gastvrijheid. Zo kunnen we een groots diner neerzetten voor en door de inwoners van Kolhorn, volgens het principe van een “walking diner”: eten op 3 verschillende locaties.

Stichting Evenementen Kolhorn verdeelt alle aanmeldingen gemixt in groepen van 6 personen over de gastheren en -vrouwen. Bij het voor- en hoofdgerecht wisselt de samenstelling van de groep. Duo’s die zich opgeven blijven bij elkaar. Alleen opgeven kan natuurlijk ook.

Veel gestelde vragen:

• Gastheren en -vrouwen ontvangen een vergoeding voor het bereiden van een eenvoudig voor- of hoofdgerecht voor 6 personen, inclusief een drankje aan tafel.
  • Aanmelden €25,- p.p
  • Vergoeding voorgerecht €6,50 p.p. (voorbeeld 6 personen = €39,-)
  • Vergoeding hoofdgerecht €9,- p.p. (voorbeeld 6 personen = €54,-)
  • U ontvangt een bevestiging van uw inschrijving met informatie over de betaling, na ontvangst van uw betaling is uw inschrijving definitief.
  • Circa 2 weken voorafgaand aan het evenement maken wij bekend of u, en welke gang u mag bereiden (maar wie er bij wie aanschuift blijft een verrassing).
  • Vragen of opmerkingen? Mail naar info@stichtingevenementenkolhorn.nl